2008

det känns faktiskt skumt att skriva 2008, det är så ovant.
tänk när man tänkte att det skulle bli 2000-talet. herregud vad det var roligt och pirrigt.
det känns som för tre år sedan men tänk att det har gått åtta år.

nyårsafton spenderades med min sossis, vi var på indigo (en restaurang) som soss pojkvän och hans kompisar hade hyrt så vi var helt själva där. supergod mat och supergoda drinkar fick vi (alkholfri) för mig eftersom jag äter penicilin.

en inte alltför nykter pontus ringde mig halv tolv och var totalt dyng, jag hörde inte ens vad han sa han bara svamlade och mumlade och han skulle GÅ HEM SJÄLV från baronbackarna, som tur var kom han hem säkert. när jag kommer in möts jag av att våran madrass och våra täcken ligger utspridda på golvet och jag tänker "vad fan har han nu gjort? haha" men sen ca. en sekund efter möts jag av en förskräcklig stank då visar det sig att pontus har spytt ner hela sängen, WEY så det var bara för mig att duscha av alla sängkläder, tvätta madrassen, tvätta golvet och så var jag klar en timme senare och fick ligga i tältsängen och frysa med en filt eftersom han spydde ner täcket.

halv sju vaknar jag och då står pontus upp och säger något till mig så jag blir skiträdd (eftersom jag trodde att han sov), han trodde jag kom hem precis och minns inget av natten att jag försökte väcka han och pratade med han.
haha en helt sjuk natt..



här kommer lite bilder från kvällen

  

bild 1: chrille och soss när vi gjorde iordning oss
bild 2: jag i min "nyårsoutfit"
bild 3: soss på väg från indigo

tack för en trevlig kväll baby ♥

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback