upprörd

Jag har märkt att väldigt många hakar upp sig på att folk blir gravida hit och dit, det är tydligen det nya att hacka på eller att skriva om i sin blogg.
Jag blir fruktansvärt upprörd och arg för att folk inte kan ta reda på om det ligger någonting annat bakom det. Nej man bara tar för givet att allting var planerat och att man vill ha barn men så är det inte jämt.
Tänk om någon har blivit våldtagen eller upptäckt att man blivit gravid för sent och inte kan genomgå en abort (eller någonting annat) och ska bli hackad på? Det är inte acceptabelt.
Varför låter man inte folk bara vara, sköta sina egna liv och sluta störa sig på andras istället.
Och sen förstår jag inte heller varför man ska hacka på folk som känner sig redo att skaffa barn?
Att vara förälder är väl ingen ålder, utan någonting man blir?







Jag stöttar dig genom allt, det vet du!

Kommentarer
Postat av: Extra mamman

Du är underbar!! Kram

2008-02-26 @ 15:22:37
Postat av: mamsen

Hej mitt älskade barn!!!!!
Jag är så stolt över dej som tar ställning mot vidrigt skitsnack och tar hand om dina kompisar.
Puss på dej!!! mamsen

2008-02-27 @ 09:34:37
Postat av: anna

bra skrivet cissi!

Postat av: Emelie

Jag håller med mor din! Du är bra Cissi!

2008-02-27 @ 22:44:38
URL: http://bajsemelie.blogg.se
Postat av: Natasha

Hade inte läst detta inlägg tidigare. Jag har aldrig tänkt på din vän ifrån när jag skrivit. Jag har aldrig riktat det emot någon speciell. En av mina äldsta vänner valde att bli mamma vid 16års ålder, vilket du vet. Jag är ledsen om du/ni tog illa vid er. Ses ikväll vännen

2008-03-15 @ 12:01:15
URL: http://natashaanderlunda.blogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback