nytt jobb

Igår hade jag en jättemysig dag med världens bästa Soss. Vi gick först på stan en sväng sen satte vi oss och käka på Lokus, och där satt vi i typ 1h&40min och bara prata om allt. Bäst är hon.
Sen gick vi iväg till Ica och jag köpte en hårinpackning och sen åkte jag hem. Väl hemma så la jag mig i badet och flyttade ut tvn ut i hallen så jag kunde se på tv i badet, haha. Det var najs! Så satt jag där med hårinpackningen en stund, tittade på City akuten och sen gick jag och la mig.

Jag har fått ett extra jobb skulle man kunna säga. På tisdagar är det en brukare på Skomakargatan som är iväg och badar, och eftersom chefen där vet att jag bara jobbar halvdagar så ska jag få följa med de tisdagar som behövs, skitbra.
Men idag blir det en väldigt lång dag, jag jobbar från 9-19, men å andra sidan är det värt pengarna sen när lönen kommer.

Nej nu måste jag kila! Puss


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback