lw

Jag sitter just nu på jobbet och arbetar litegranna.
Dom andra gick till idé & hobby och skulle köpa några grejer så dom kunde göra halsband.
Efter jobbet ska jag, mamma och pappa åka till ikea och köpa lite saker. 3 gången jag är där på en vecka nu, haha. Men helt ärligt så älskar jag IKEA, min bästa affär. Folk kan tycka att det är lite jobbigt att det är så mycket folk och så, men jag tycker det är ganska fridfullt och strosa runt där :)



Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
och när jag känner så då tänker jag på dig
alt är så förgängligt allting kan briserna snart
men du är oförstörd för mig
du är oförstörd för mig

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback