tack E, L & C

tack emelie, lydia & catrine för en skitrolig kväll. jag hade verkligen roligt :) och det var så kul att få träffa min kära lydia igen, det var så längesen.
först var jag och emelie inte alls så pepp för vi skulle gå och handla åt hennes föräldrar men sen så löste det sig så vi följde med istället, hade ingen sprit eller någonting med snäll som catrine var så bjöd hon oss! sen gick vi till ekershallen, tog ut pengar och sen vidare med taxi till klaras.

väl när vi kom in där var det inte så mycket folk till en början men sen kom det in fler och fler och jag träffade många som jag kände som jag inte har sett på år och dar. jag träffade min kära
amanda så vi pratade lite gamla minnen, min lilla köttis :) haha!

sen flöt kvällen på och jag kom hem levandes, det var det som var huvudsaken, haha.



                      
          min älskling :)                          emelie & jag (så ful bild                   amanda till höger :)
                                                         men den bjuder jag på)             


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback