mariestad

jag har verkligen haft en superskön helg. bara kunnat koppla av och tänka på annat :) hannah är toppen när det gäller sånt. min kära, kära vän! i fredags när jag kom dit mötte dem upp mig i stan och då gick vi till candys och käkade sallad, sen gick vi hem igen och sen in till stan igen där det var karneval, haha karneval och karneval vetesjutton men det var kul iallafall, roligast var ju bonden :)
sen satte vi oss på typ buffalo tror jag det hette, och tog några cider och så. så skulle jag beställa en cosmopolitan och han i baren tittade på mig som om jag vore dum i huvudet, han var tvungen och tänka efter var det var för något och i den stunden undrade jag verkligen var jag hade hamnat, men efter några drinkar så var vi på topp men där slutade kvällen med mys istället, vi hyrde en skräckfilm. haha helt sjuk film men det var skoj, jag tror jag var den enda som var rädd.

och idag vaknade jag och hannah vid 12, karl hade redan gått upp och åkt till göteborg, så vi satte oss på balkongen och åt frukost. sen la vi oss i soffan där vi låg till typ halv sex och kollade på massa bra program, och åt chips & dipp. sen klädde vi på oss och började gå in mot stan där vi skulle möta johan för att käka, men på halva vägen kom han med sin bil och hämtade upp oss istället, så vi åkte till någon pizzeria och satte oss, sen fördrev vi tiden i hamnen och på ica innan min buss skulle gå hem till örebro :)

tack för en jättebra helg hannah, karl & johan.
det var jätteroligt!
puss

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback