bloody sunday

buhu jag är så trött så jag stupar.
snacka om bakissöndag. pizzaplaneten och mc donalds på samma dag, gött. lite ångest får man allt.
har sovit typ hela dagen.

var på pizza planeten och åt lunch med ludde o andréa, sen så skjutsade oscar mig till jonte typ och jag skulle åka därifrån sen när jag kommer till oscar så visar det sig att jag har glömt nycklarna inne hos oscar. jag höll på och bryta ihop för jag  var så bakis och trött så jag ringde till min älskade paaapi som hämtade mig och skjutsade mig hem till dom. där sov, sov, sov, sov och sov jag typ. försökte mysa med min lovi som vägrade, men lite mys fick jag allt.

godnatt
kramis

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback