rykten

Kan folk sluta lägga sig i andras folks liv och sköta sina egna istället?
Det är så roligt att folk vet saker om en själv som man själv inte ens vet.
Det finns så mycket patetiska människor som sprider rykten när dom inte har något bättre för sig.

Det roligaste ryktet jag har hört om mig själv var att jag och Soss var tillsammans.
Vi hade tydligen varit på en fest och sen helt plötsligt hade Soss kommit ut från toaletten med byxorna halvt nerdragna och jag hade kommit efter och Soss hade sagt:
"-Hoppsan, så det kan gå." att vi alltså hade haft sex inne på toaletten.

Man kan ju inte göra annat än att skratta.
Det roligaste är att vi vet nu i efterhand vem som startade det här ryktet och det är ju bara helt sjukt.
Men men, det är väl i en sån värld vi lever i nu tyvärr. Att det finns så mycket falska människor som tror sig vara bättre än andra och tar rätten till sig att sprida rykten.
Det värsta är att detta var en kompis till oss båda. Hur lågt sjunker man inte då?

Kommentarer
Postat av: Soss

Va? jag vet inte vem det var? :p

2008-04-25 @ 18:16:38
Postat av: Ida

Joo jag förstod att det var du, jag har mailat dig, har du inte fått det? :)

Usch ja, idiotiska rykten är ju det värsta finns. Sen när man dessutom får höra att det är någon man tror står en nära, är det verkligen inte kul. Folk är som djur ibland.. :(

Kram

Postat av: Hannah

uhh.. vem är bitchen vi ska slå? :)

2008-04-26 @ 17:17:05
URL: http://hannahaha.blogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback