rosalies

Vaknade sjukt tidigt idag, redan klockan 7 men det känns faktiskt jätteskönt. Då har man typ hela dagen då man kan göra vad man vill, dega, ligga kvar i sängen hela dagen, titta på tv, sola osv.

Snart ska jag och Oscar åka iväg till Rosalies när han har städat klart och käka lite, sen så ska vi hämta Lovisa för Oscar ska nämligen vara barnvakt åt henne, superbra eftersom han har jobbat med henne innan och känner henne. Mamma, Pappa och Emelie ska på möte kring henne, jag skulle också egentligen ha gått men jag fick inte ta ledigt från jobbet eftersom jag har utbildning, surt men sant.

Nu har solen kikat fram och allt är helt underbaaaaaaart!!

Kommentarer
Postat av: oscar

nu sitter lillan o äter kexchoklad o ser såååå nöjd ut hehe

2008-04-24 @ 14:46:18

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback