pizza

Jag har just smällt i mig en pizza, eller ja inte hela men halva och sen pizzasallad på det. Åh det var så gott men nu ska jag inte äta skräpmat på bra länge kan jag säga er.

Jag har fått tillbaka mina utslag i ansiktet så imorgon ska jag till vårdcentralen så ska dom kolla upp vad det är och om dom inte kunde fastställa vad det var så skulle jag troligtvis bli vidareskickat till en hudläkare. Det är så irriterande, fullt med röda prickar (finnliknande) på hakan och ända upp på vänster kind, så fult.. Jag hoppas att dom klurar ut vad det är så jag får antibiotika för det..

Nu ska jag strax kolla på Liverpool - Arsenal, hoppas Arsenal gör jordens match idag så dom vinner.
Samtidigt som man ser på bra fotboll får man ju spana in två puddingar också ;)

image104

Cesc Fabregas och Theo Walcott.

Theo är min favvo, han är så söt och bäst. Haha nu låter jag som värsta nörden men det är nog just vad jag är också. Nej nu ska jag kolla, och sen i pausen funderar jag på och dra en dusch så jag är redo för natten sen.


Puss alla mina gooooingar

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja du nån toppmatch gjorde dom ju inte eller oxå var det Liverpool som var i världsklass!!! Hur känns det?? Nu tar United Champions leauge titeln och vinner ligan. HAHAHAH United äger!!!!!!
Älskar dej

2008-04-09 @ 08:57:21
Postat av: Anonym

theo, barnarov

2008-04-10 @ 22:53:56

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback