mys

Sitter helt nyduschad med rakade ben och nybäddat täcke och kudde i soffan och lyssnar på musik och tv. Finns det någon bättre känsla än när man är nyduschad och har rakade ben och sen lägger sig i sängen när det är nybäddat? Nejnejnej, så sjukt skönt.

Jag råkade ha lite för varmt badvatten så jag brände mig lite så hela jag är totalröd, ser ut som en kräfta, haha. Så typiskt, jag tänkte att jag skulle bli lite tröttare av att bada / duscha för det blir jag alltid annars men nu blev det omvänt istället så nu blev jag piggare och segt som det är så går det såklart inget bra på tvn.

Nej jag får väl sitta här en stund till, sen går jag in i sängen och lägger mig för natten.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback