körkort

Jag kan inte riktigt släppa att du gjorde sådär.
Störande.

Jag kom hem för ett tag sedan, har precis gjort ett körkortstest och så som det ser ut nu kommer jag tamigfan aldrig få körkort. Haha. Den här veckan har jag även teorikurs vilket känns totalt onödigt eftersom det hon sa visste jag redan, skulle aldrig gått dit om det hade kostat pengar. Tur att jag fick det gratis då, annars hade det varit måttligt irriterande..

Nej nu ska jag snart bege mig för att titta på Borat, wihoow så sjukt bra och innan dess ska jag handla lite göttis!
Puss

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tappa inte sugen!!!! Övning ger färdighet hahahaha!
Du är världsbäst i alla fall liksom dina syskon.
Pööööösssssss mams

2008-04-08 @ 08:50:49

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback