is my head still on?

Det tar på krafterna att jobba 12 dagar i rad kan jag säga. Mitt huvud är helt stört. Det känns som om jag sover fast jag är vaken, det hänger liksom inte med. Jätteskum känsla.

Imorse gick jag upp tidigt för jag skulle jobba extra, först ner till Skomakargatan sen upp till Halltorp med taxi, sen bada "brukaren" sen tillbaka till Skomarkargatan. Taxin till baka var 20 min sen så jag fick stressa som sjutton för jag var tvungen att åka hem och duscha, och sen skynda mig till sjukhuset och där sa dom att jag inte behövde göra undersökningen nu utan att dom skulle kalla mig på ett återbesök innan sista juni och då skulle dom kolla ifall jag skulle göra den då. Sen efter sjukhusvistelsen åkte jag hem och gjorde mat och sen sov jag i två timmar och sen iväg och jobba igen och sen nu är jag hemma. Hektisk dag..

Jag längtar så sjukt mycket till helgen, först ut och härja på fredag och sen ta det lugnt heeela helgen.
Ska bli så skönt. Jag är verkligen sliten nu så jag skulle behöva vila upp mig men skönt som fan att jag har sovmorgon imorgon.

bye

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback