hej hej hemskt mycket hej

Nu börjar jag äntligen känna mig mänsklig igen.
Har haft migrän hela dagen, eller iallafall på jobbet. Jag kände mig faktiskt döende ett tag, helt spyfärdig och svettades och grejer.
Efter jobbet åkte jag till Ekershallen och köpte fruktsallad, så jävla gott! Sen la jag mig i sängen och åt och sen dog en stund, sen kom Emelie och vi åkte till Burger King och käkade, det var göttkött.
Sen gjorde jag ett körkortstest som jag fick klappdåligt på som vanligt.

Jag har ändrat om på mitt rum idag också. Bytte påslakan till rosa och rosa fina underlakan. Som ett fint litet prinsessrum.
Jag har ställt in mina "sittkuddar". Det är runda höga kuddar som man kan sitta på typ, ni vet? Vita är dom med prickar, prickarna är två olika rosa nyanser och en grön nyans.

Det ni.
Nu vet ni allt om min väldigt intressanta dag.
Puss!


Kommentarer
Postat av: oscar

ja sittkuddar beskriver ju va de var iaf

2008-04-10 @ 22:41:59
Postat av: mamsen

Har du provat att sitta på dom??
Blev det snyggt i rummet då?
Puss på dej

2008-04-11 @ 09:12:06

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback