ARG!

Imorse i SPÖREGNET / SPÖSNÖN, så tvingade jag mig ut i vädret för att cykla till "österpraktiken" för vårdcentralen kunde inte ta emot mig. När jag ringde till vårdcentralen igår sa dom att jag säkert skulle få någon antibiotika och att dom skulle skicka iväg mig till en hudläkare ifall dom inte kunde fastställa vad det var.

Jag kom in på mottagningen precis 11.00, anmälde mig och gick upp en trappa, kom in till läkaren 11.02 och det enda hon sa var "jag skulle omöjligt kunna säga vad det här är för någonting, köp en kortisonsalva och smörj på" 11.03 var jag där utanför, och fick cykla hem i regnet igen.

För det första: Kärringen var så jävla otrevlig att jag hade kunnat slagit till henne rakt i fejjan.
För det andra: Jag CYKLADE dit i spöregn för att vara där i 3 ynka jävla minuter
För det tredje: Kärringen skicka mig minnsan inte vidare till någon utan konstaterade bara att hon inte kunde göra något åt saken.
För det fjärde: Jag fick cykla tillbaka i spöregnet

och inte nog med det.
Jag orkade verkligen inte cykla i regnet till jobbet så jag skulle ta bussen, ringde till Susanne och sa att jag skulle bli en kvart för sen, kommer till busshållsplatsen och väntar där till typ 7 minuter efter bussen skulle ha gått.
Tror ni bussjäveln kom eller? NEJ. Så det var bara för mig att GÅ till jobbet i regnet istället.
JÄVLA SKITPISSDAG.

och inte nog med det.
Bara för att jag är så jävla arg så fick jag jordens huvudvärk också.
TACKTACK.

Tur att jag har nån som gör mig på bättre humör iallafall.
Guld värt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en bra dag. :)

Postat av: Sanna

Ha en bra dag.

2008-04-09 @ 14:08:33
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Soss

Ja, det är väl tur att du har mig som gör dig så glad! :D

2008-04-09 @ 16:37:40
Postat av: Emelie

baby dåå!

2008-04-09 @ 17:11:17
URL: http://bajsemelie.blogspot.com
Postat av: mamsen

Jag förstår ju att det är mej du menar som får dej på gott humör alltså hahahaha.

2008-04-10 @ 08:44:10

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback