<3

Jag och Soss satt och diskuterade massa saker igår, hon är verkligen världens bästa. Stöttar mig alltid och säger så bra saker. Vi vred och vände på allt och det får mig bara att se att jag har gjort rätt bestlut.
Jag har fått reda på massor med saker som har hänt nu i efterhand, så om jag skulle ha personen framför mig nu så skulle jag inte tveka att slå denna. Idiot.

Jag jobbade kväll igår på Kraften på ungdomsdiscot, mycket folk som sjutton men kul är det plus att jag hade mina två älsklingar där, Soss och Emelie. Älskar er tjejer :)

Ikväll ska jag nog ta det lugnt bara, Emelie skulle titta förbi innan hon skulle till jobbet så vi hade tänkt mysa med chips och dipp o grejer och innan dess kanske jag och Oscar ska hem till mamma och pappa och äta lite tacos. Vore rätt gott.

Jag känner mig faktiskt rätt lycklig trots allt.
Jag har underbara människor i mitt liv som gör mig superglad.
Puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det känns skönt att ha någon sådär :)

Postat av: Hannah

Jag saknar er.

2008-04-20 @ 23:54:24
URL: http://hannahaha.blogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback