städning

har städat HELA morgonen i lägenheten, jag tror inte att ni anar hur stökigt det var & jag är inte ens klar. ska åka förbi direkten och lämna in pontus jacka (eller kreatur som vi kallar den) HAHA för den var för stor och sånt. sen ska jag upp på stan med mamma och leta födelsedagspresent till min kära lillasyster som fyller 16 år den 24e. sen blir det jobb och ikväll ska jag och pontus på förhandsvisningen av supersugen. hoppas den är bra för det verkar vara min typ av humor, haha :) jaja, sen innan vi ska på bion får jag försöka hinna städa lite och sen efter. orkar inte leva i denna misären längre, haha, ne nu måste jag dra.
pysshej

Kommentarer
Postat av: Soss

wiie, den ska jag och chrille se på fredag, du får berätta på tors om den är bra :D

2007-09-18 @ 16:08:18

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback