rolig dag

en riktigt rolig dag på jobbet idag.
kom dit klockan 06.50, inte mycket att hurra för direkt. men det var redan en ungdom uppe så vi hade full rulle imorse. sen klockan 10.30 åkte vi iväg till sötvaruhuset och en djuraffär. jag har bestämt att jag ska köpa ett djur, tror det blir marsvin. sen åkte vi en lång, lång väg hem. massa roliga kringelikrok vägar så det skulle ta längre tid, haha. nu sitter jag här medans de andra äter mat, var inte hungrig + att det var korv ;/ usch! så jag äter när jag kommer hem. då blir det städa & dona och fixa lite med min nya dator, hoppas på att kunna sätta upp gardinerna också. sen klockan 15.00 har vi tvättid. och sen 16.00 kommer pontus mormor och morfar, ska bli kul.

imorgon lämnar pontus mig i 3 dagar,
han ska till tallinn på kryssning. fuskis!

Kommentarer
Postat av: morsan

Jobbar inte du när du är på jobbet???? Vi andra knegare har inte tid att sitta framför datorn. Härligt att jag hittade din blogg hahahahah inget är hemligt för mej!!!!! Älskar dej till månen och tillbaks! Vi hörs senare puss o kram Mams

2007-10-02 @ 10:19:37

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback