you don't know how lovely you are

idag har jag haft en toppendag. längesen jag var så glad.
träffade karro idag efter jobbet. helt underbart. tog en fika på melkers. det var så längesen och jag blir alltid lika glad av att träffa min solstråle! det sjukaste är att vi inte har setts på så länge men ändå är det som vi alltid har varit så bra kompisar och som vi sågs igår. en riktigt underbar människa. jag är glad att jag har henne i mitt liv.
sen pratade jag med therese också. år och dar sen. ska bli kul att ses!

ikväll lagade jag och pontus tacos. han är så rolig. micrade tacoskalen i micron. så känner jag hur det börjar lukta bränt och frågar:
- men pontus hur länge har du haft inne dom i micron?!
- 1 minut typ, säger han.
- 1 minut??!?! men herregud dom ska vara inne högst 30 sek.

HAHA så har dom börjat brinna inne i micron för dom hade varit inne för länge.
sen när maten var klar hade pontus tänt ljus inne i vardagsrummet. så mysig :) världens bästa!

imorgon måste jag verkligen lägga på min jobbansökningar.

tack ayla för att du är du :)
du är underbar, bara så du vet!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback