vilken kväll + dag efter

ja igår var det verkligen en kväll utan dess like.
jag tittade på innebandy, en spännande match. derby och allt. lillån-ösk och ösk vann!
sen efter det stressade jag hem för att byta kläder sen hämta upp marika, klunkade ren sprit för att pontus hade tagit med mina cider till det stället han skulle till, sen kom vi in till klaras där det börjades shotas tequila rose och drickas cider. jag, pontus, marika, ayla osv stod och dansa och då kommer det fram stördaste tjejen och puttar på mig, jag blir svinarg och puttar tillbaka, hon tänker flyga på mig men då puttade pontus iväg henne, haha åh herregud. inte alltför frisk tjej iallafall, lilla fula fan.

imorse när jag skulle till soss match skulle jag ta upp mitt bankomatkort men det var spårlöstförsvunnet, trodde jag hade supit bort det igår + mitt idkort också. så jag ringde och spärrade det, ringde sen till klaras men dom hade inte hittat några kort, sen gav jag det en sista chans och letade i ett fack på väskan  som jag ALDRIG lägger ner saker i, där låg det tydligen, fråga mig inte varför.. haha

sen imorse när jag skulle kissa hade jag min mobiltelefon i tröjan  som har lite stora fickor, sen när jag spolar, PLOFFS åker mobilen i toaletten, jag förstår verkligen inte hur fan jag lyckas med allt. den har inte börjat fungera än, bara att vänta och se!håller på och laddar simpsons säsong 1 nu så jag har något att göra, hiho. yeye.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback