tvätt & crazy/beautiful

fick gå upp klockan 08.00 idag för att tvätta, som den hemmafru jag är. haha nejdå men det fanns ingen annan tvätttid på svinlänge så jag hade inte precis något val, för jag vill inte gå i skitiga kläder. väl inne i tvättstugan ser jag när jag har lagt i kläderna i tumlaren och kommer tillbaks att jag inte ens har satt på den, inte alla hästar hemma kanske, haha så smart. har precis tittat klart på crazy/beautiful. jordens finaste film. har sett den mer än tio gånger och tycker den är lika bra varje gång. grinar alltid som en liten bebis när jag ser den också, haha.

ne nu ska jag ner till tvättstugan och kika om skiten är klar
sen blir det mannagrynsgröt för hela slanten! mums


Kommentarer
Postat av: morsan

Tja raring!!!!
Det är värst vad du är pigg o alert. Kom hem och tvätta hos oss också. Det skulle jag verkligen inte ha något emot. Ha en riktigt fin dag och hoppas att vi ses i eftermiddag. love you babe mamsen

2007-10-04 @ 12:02:26

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback