stockholm

igår var jag i stockholm med min älskade mamma och syster! kul att ha en heldag med dom. lovisa och pappa fattades faktiskt. bussresan gick, eller skulle ha gått halv åtta på morgonen men bussen kom tio i, så vi blev försenade plus att det visade sig att vi skulle svänga förbi mässan också så det tog ännu längre tid men det var bara skönt för man tröttnar på stockholm för det är så äckligt mycket folk. jaja. väl i stockholm hittade jag bara ett svealinne och en halsduk. sen massa till lägenheten inne på lagerhaus. så det blev inte så mycket. det var bara bra för ekonomin ändå så :)

nej nu ska jag äta lite kyckling. ska bli gott. sen titta på parlamentet!
och mysa med pontus såklart.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback