cut/paste

how can you sleep?
i hope you enjoy your dream tonight
i haunt you like kreuger cause it's what you desirve

sitter här vid datorn medans jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. helt sjukt. jag har tvättat hela morgonen men det tar ju aldrig slut.. förstår inte. ska snart ta mig en dusch hade jag tänkt. sen ta ut tvätten och möta mamma och ta en lunch. idag ska jag jobba på niko också. ska bli kul. saknar folket lite måste jag säga!

jag är så stolt över mig själv som fixat min blogg så fint, haha :)

Kommentarer
Postat av: morsan

Nu vet du hur det är att sköta ett husshåll och all jävla tvätt som man drunknar i med tonåringar i huset. Puss puss älskar dej till månen och tillbaks.

2007-10-26 @ 12:03:52

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback