and then you bring me home

skaffade gymkort idag och det känns sjukt bra och roligt.
provade på massa saker. ska jobba imorn 8.30-18.30 sen gymmet direkt efter det. blir skitskoj.
går dit själv men det är nog så man kommer igång bäst tror jag.

ska strax fixa mat om pontus bara kunde ta sig i kragen och slita sig bort från datorn. ris & kyckling. blir nog supergott tror jag. nu ska jag verkligen ta gymningen seriöst och träna flera gånger i veckan. gymmet ligger ju 2 min från mitt jobb också så det är skitbra.

ne nu blir det mat och city akuten sen kanske pb och läggdags.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul och komma igång ;D vad heter gymmet då? :)

Postat av: Hannah

Usch ja, de där förbannade datorerna.. blir tokig :p

2007-10-30 @ 16:06:58
URL: http://hannahaha.blogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback