you mean the world to me

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen.
Sitter och kollar på våra bästa år, men jag orkar inte för det är så sjukt dåligt.
Sen ska jag upp på stan och möta mamma, vi ska käka lunch, sen efter det ska jag till polisen och sen efter det blir det jobb ända till 18.30.

Imorgon ska jag på inskolning på mitt nya jobb, sen troligtvis i helgen också för jag börjar redan på måndag. När min nya chef ringde igår fick jag reda på att jag ska jobba på julafton också, haha kuljul, jobbar till 14.00 men ändå. Sen dagen efter julafton när jag skulle fira med Pontus släkt jobbar jag kväll, sen när vi skulle till London jobbar jag två av dagarna men dom får jag byta bort hoppas jag, jobbar hellre nyår då isåfall så jag kan komma iväg till London :)




Jag stöttar dig till 100% vad du än väljer att göra.
Det hoppas jag att du vet.


Kommentarer
Postat av: siv

Tja bruttan!!! Tack för en trevlig lunchdate. Ha det gott tills vi hörs imorgon om jag kan hålle mej ifrån att ringa i kväll. Älskar dej till månen och tillbaks. Mams

2007-11-27 @ 13:23:54

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback