workworkwork

Just nu sitter jag på jobbet med världens huvudvärk. Har varit på introduktion på nya jobbet sedan klockan sju imorse. Jag som är van att gå upp klockan tio hade inte lätt att gå upp klockan sex imorse kan jag lova. Var som en zombie! Så sinnessjukt trött jag är nu alltså, var på väg att somna på bussen så jag var tvungen att sitta och spärra upp ögonen. Skönt arbetspass man har idag då 7-21.00. När jag kom från bussen skulle jag köpa mat men då kom jag på att jag har bankomatkortet hemma, smart va? Så jag har inte ätit på hela dagen, ska upp på stan med mamma sen klockan 17, det är bara att hoppas på att hon bjussar mig på mat. Åh jag kommer hinna stupa innan denna dag är över.  

Imorgon får jag sovmorgon iallafall, till klockan 9.30. Skönt att få sova lite längre.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback