vet inte

Nu har jag precis tittat klart på Sagan om ringen - De två tornen. Såg bara halva eftersom Pontus redan hade börja tittat. Jag är lite efter och har inte sett Sagan om ringen filmerna (vilket alla tycker är helt stört) men jag kan inte säga att det är min grej, de enda fantasy filmerna jag tycker om är Harry Potter som nästan är världens bästa filmer enligt mig.

Idag har det varit värsta dagen på länge, dels att komma tillbaka till jobbet med världens tjurigaste ungdomar så jag höll på och bli galen + att jag är kissnödig hela tiden. Det kändes verkligen som jag skulle kissa på mig hela tiden och när jag väl går på toaletten så kommer det inget, det gör så fruktansvärt ont och nu har det gått så långt så att jag har ont även när jag inte kissar. Om urinprovet som det så fint heter inte visar någonting på vårdcentralen idag (ska dit 19.30) så blir jag ta mig tusan galen. När jag var där i tisdags så visade provet ingenting men det kan ju ha varit i början av urinvägsinfektionen.

Ikväll kommer Ayla och Gustav hit och jag hoppas att vi ska titta på Desperate Housewives men med Pontus i lägenheten som inte tycker om det programmet så vet man ju aldrig hur det blir.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback