trouble sleeping

Why is it always you and never me?

Just nu sitter jag här i sängen och tittar ut genom fönstret. Det ser ut som en snöstorm där ute nästan. Jag tycker bara det är mysigt med snö så jag ska inte klaga. Jag menar, vem har hellre slask och regn än snö? Idag jobbar jag en ganska lång dag om man jämför med mina andra dagar. Jag börjar 13 och slutar 18.30.
Sen efter det blir det promenad med Ayla och efter det ska jag gymma om jag hinner hade jag tänkt. Hoppas hyresvärden ringer mig idag och att allt löser sig med lägenheten. Kommer få leva som en kyrkråtta sen men men sånt är livet. Man får ju ta och prioritera vad man lägger sina pengar på så löser sig nog allt. :)



image51

Pontus, du är världens finaste! ♥


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback