träna

Idag har jag varit duktig och tränat 2 ggr. Känner mig svinbra nu. Haha. Men det får man göra ibland. Nu känner jag att jag verkligen har kommit igång och det känns superskönt! Nu hade jag tänkt att titta på Boston Tea Party men självklart funkar inte boxern ordentligt.. KUL! Men jag får väl titta på Prison Break.

Jag har precis varit på Ica efter gymmet, handlade lite sallad och sånt. Tänkte göra kycklingsallad till lunch imorgon, så gott! Köpte en tidning också som jag ska läsa nu :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wey riktigt duktigt att träna två gånger:)vad tränade du får nåt? Som svar förut så jo, jag var också på frimis, fast mange och petter är inte direkt mina favoriter ;) puss

Postat av: mamsen

Tja sötnos!!!! Det här är visst enda sättet att få tala med dej!! Det här med att träna. Duktig flicka men det känns som om du skrivit förrut att du kommit igång ahahahahaha Älskar dej Puss o kram Siv

2007-11-20 @ 08:19:21

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback