the funeral

Idag blir det jobb, känner mig faktiskt ganska taggad. Det känns skönt att göra lite saker nu när jag har varit hemma i en vecka nästan, har ju varit hemma ända sen i tisdags. Sen efter stan ska jag nog en sväng på stan med min man och senare ikväll ska jag och Ayla har Desperate Housewives maraton tänkte vi.

Åh jag blir så irriterad, jag hittar inte min svarta tröja med stora knappar på. Har letat överallt känns det som, men tydligen inte.. Måste köpa en svart längre tröja också.

På söndag ska jag göra julkort med mamma och Julia, det blir mysigt även fast jag tröttnar efter typ 5 min. Haha det är så mycket pillgöra tycker jag, men kul är det iallafall :)


Band Of Horses - The Funeral

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback