snö

Herrejösses vad det snöar ute. Det bara vräker ner. Blir verkligen dunjackan för min del idag kan jag lova. Apropå dunjacka så ska jag köpa en ny sådan. Tror det blir Boomerang om ekonomin tillåter, annars får jag hitta någon annan. Faktiskt så har jag längtat lite efter snön. Jag tycker det ser så mysigt ut och allt blir genast mycket ljusare. Det är lättare att klä sig också när vintern kommer för då är det verkligen kallt och inget mellan ting som på sena hösten / tidiga vintern. Där man får frysa varje dag för man kan ju inte direkt sätta på sig täckbyxor och dunjacka på hösten. Plus att det finns en hel del fördelar till med vintern. Jag har namnsdag 22 nov & 9 dec. Fyller år 16 dec och sen julafton 24 dec. Betyder för min del: PAAAAAAAKET! Det är alltid lika trevligt.
Jag kommer nog alltid bli lika glad och beté mig som ett litet barn när jag får paket. Spelar ingen roll om jag är 20, 40 eller 80 år.

Sitter här och lyssnar på Coldplay.
Längtar tillbaks till konserten.
SJUKT BRA :)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Paket är kul som attan. Vi har visst samma syn på att få paket pösssssss mams

2007-11-08 @ 08:29:38

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback