sjuk

Idag är jag sjuk, har legat hela dagen i sängen. Kräktes imorse, har svinont i huvudet och i ögonen och ont i magen. Så jag ringde till jourmottagningen så jag fick komma dit. Men proven visade ingenting så jag har väl fått något virus. Lovisa var också sjuk när jag var hemma hos dom senast så jag har troligtvis blivit smittad av henne. Inte roligt alls att ha sådan huvudvärk. Det suger verkligen att ha så dåligt imunförsvar.. Hatar det.

Nej nu ska jag bara ligga i soffan och vänta till House börjar (Eftersom vi fortfarande inte har fått in femman så jag kan se Ugly Betty) Desperate Housewives spelar ingen roll för jag har ändå sett avsnitten :)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback