long may you run

Idag har jag varit på anställningsintervju för jobbet som jag har nu. När det är en tills vidare tjänst så vill enhetscheferna vara med på en intervju så detta var alltså min andra intervju för samma jobb.

Pontus hade inga batterier i sin mobil så han var tvungen att ställa larm på min så lovade han att han skulle ringa och väcka mig klockan nio imorse. Jag har drömt mardrömmar hela natten om att jag skulle försova mig till intervjun så från klockan sju imorse har jag vaknat var tjugonde minut av mig själv för att kolla på klockan, haha helt störd, sen till slut vaknade jag ordentligt tjugo i nio, så jag kom inte för sent iallafall ;)

Intevjun gick faktiskt jättebra tycker jag, så om jag får tjänsten nu så får dom förhandla med min "nya chef" jag ska få eftersom jag har tackat ja till vikariatet. Det blir nog bra det där. Haha.

Nej nu tänkte jag att jag skulle äta lite plättar innan jag beger mig ut i snöstormen för att komma till jobbet. Ingen vanlig snöstorm här inte, jag cyklade upp på stan förut och jag kunde knappast se för all snö som flög in i ögonen, så vi får se hur det går nu.
 

Neil Young - Long May You Run
En låt som jag har växt upp med och som jag verkligen älskar.
Får sådana tillbaka blickar av den. Helt underbar!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback