london

Pontus och jag har pratat hela dagen om vad jag ska få i födeseldagspresent (han har redan köpt den) och jag är så otroooligt nyfiken av mig! Han har redan sagt "planera ingenting i mellandagarna". Jag har funderat, funderat och funderat på vad detta kan vara tills jag satte mig vid hans dator och då såg jag att han hade varit inne på ryanair och forex så jag kunde inte hålla mig längre och bad han berätta vad vi skulle göra och han berättade att VI SKA TILL LONDON. Det ska bli så roligt att titta på julskyltningen, shoppa och allt annat roligt vi ska göra + att vi ska på 4stjärnigt hotell. bo på 4 stjärnigt hotell, det kan inte bli bättre.

Världens bästa födelsedagspresent och julklapp.
Jag har verkligen jordens bästa pojkvän.
Älskar dig mer än ord kan beskriva.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback