intervjuerna

Den första intervjuen jag var på var inför min chef (som jag kännt sen jag var 6 år) sen min kollega också. Den tjänsten som jag sökte är den tjänsten som jag har nu. Vikariatet som jag har går ut sista november och tjänsten ska tillsättas första december. Så jag var helt enkelt på en intervju på den tjänsten jag har, bara för att man måste ha en intervju med både arbetsledaren och sen enhetschefen. Tjänsten som jag har nu är för övrigt på ett nyöppnat fritids (för funktionshindrade) som ligger i Aktivitetshuset Kraften. (69,4%)

Den andra intervjuen jag var på var ett graviditetsvik på ett korttidsboende för autistiska uppe i Adolfsberg, det tråkiga är att den här tjänsten var bara ett vikariat men 80% så det är mer procent än vad jag får på det andra jobbet men samtidigt tar jag ju hellre ett jobb som har mindre och är fast än det som har högre procent som bara är ett vik.

Båda intervjuerna gick faktiskt bra med tanke på att jag aldrig har varit på en anställningsintervju förut.
Så jag är nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback