hamburg song

Håller på att skriva lite anteckningar inför intervjun imorgon, men jag måste erkänna att det inte går så bra. Blir nog att lita på att man kommer på vad man ska säga då istället. Känns bättre så. Jag har aldrig varit någon planerare.
Sitter samtidigt och kollar på Lyxfällan. Ibland börjar jag fundera på om jag inte borde vara med i det programmet för mina pengar rinner rakt igenom händerna på mig. Måste börja spara nu när jag ska flytta till eget också. Det blir nog knapert med ekonomin men det är bara att vänja sig.

Har sjukt ont i huvudet och mådde illa. Så jag ringde till älsklingen och han köpte med sig mat hem till mig. Världens bästa! Så nu gick illamåendet över iallafall men huvudvärken sitter fortfarande kvar.

Ikväll blir det Efterlyst!
image48

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback