grattis lovisa på 11års dagen! <3

Igår börjades dagen med att pontus småsystrar Jennie och Isabelle kom hit och hälsa på. Dom åkte till gustavsvik med Pontus och jag gick på stan för att köpa present åt Lovisa, min älskade lillasyster som fyller 11 år idag. Hon fick mjukisbyxor & en klänning av mig och Pontus. Sen åkte jag hem till mamma och pappa och firade Lovisa där med hela släkten. Sen bar det hem till mig och Pontus och spela lite kort med Jennie och Isabelle.

Nu har jag precis lämnat av dom vid bussen, sitter här och väntar på att Pontus ska komma hem från hans innebandymatch så ska vi bege oss till Kinamuren där hela min släkt ska fira farsdag :) MYS!


2 man show

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en skön söndag! :)

Postat av: Lia

grattis till lovisa:D

2007-11-11 @ 11:22:08
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Hanna

tack :)

2007-11-11 @ 12:36:52
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback