fingertips

Vaknade imorse av att Pontus asgarvar, så den latmasken är hemma från jobbet idag. Mysigt med sällskap :) Idag ska jag bara mysa med Pontus. Inte ofta man får en hel dag tillsammans för på helgerna har man ju fullt upp med annat också.

Grattis till mig på namnsdagen idag.
Mamma, pappa och Lovisa kom hit igår så jag fick mina paket igår. En jättefin julduk som mamma har sytt och sen en skitsnygg ljusstake från Entré.

Igår sminkade Ayla mig, någonting hon skulle ha till skolan. Tror det var till öppethus på Tullängen så jag ska dit och kika lite tänkte jag, ska ändå dit och titta på Sandra som ska uppträda. Kul..

Nej nu ska jag titta lite på Desperate housewives, har fått boxen nu med säsong 1-2-3. Så roligt :)

Kommentarer
Postat av: ebba

Du har inte något bra boktips? I sådanafall får du gärna rekomendera den i min blogg! :) Tack!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback