don't wait

Jag har precis kommit hem från farmor och farfar och innan dess var vi och käkade på Kinamuren. Kände mig mesig, har aldrig ätit så lite som jag gjorde så. Sjukt gott var det men jag åt för fort så jag blev proppmätt direkt. Sen efter det åkte vi hem till farmor och farfar och fikade allihopa, tårta och hela köret. Nu när vi kom hem gjorde vi tortellini också eller vad det heter så jag är proppis nu ska jag säga!

I helgen är min Hannah hemma i Örebro så jag ska träffa henne för en fika imorgon på stan, ska bli kul och ta igen all förlorad tid och bara sitta och snacka massa skit!

Nej ni nu ska jag hjälpa min kära man att diska eftersom hela diskbänken är belamrad med disk. USCH!


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback