dålig

Jag känner mig dålig, har mått illa hela dagen. Jobbigt att man aldrig kan känna sig kry och pigg. Jaja iallafall, imorse var jag på Tullängens öppethus för att hälsa på Ayla som stod där och även hälsa på några från jobbet sen efter det åkte jag och Pontus upp på stan och kikade lite, kollade på Zara, som precis har öppnat i Örebro, sjukt mycket snygga kläder! Jag köpte namnsdagspresent till min kära mor som har namnsdag imorgon och sen så köpte jag nya leggings, tjocka. Behövs ju nu när det börjar bli vinter. Apropå vinter så har det varit äckligt kallt ute i Örebro idag, fy huggarns.

Igår när jag var på vårdcentralen så visades det sig precis vad jag trodde. Jag hade urinvägsinfektion, doktorn sa att jag hade blod och många vita blodkroppar i urinen vilket betyder urinvägsinfektion så det var bara för mig att cykla till sjukhusapoteket (eftersom inget annat apotek var öppet) och hämta ut penicilinet som jag ska äta 3 ggr om dagen nu i 1 vecka. Hoppas jag slipper den där skiten nu. Det här är tredje gången efter sommaren som jag har haft urinvägsinfektion, INTE KUL..

Nej nu kommer snart Gustav och Ayla, vi ska kolla på Arsenal - Wigan :)


David Grey - The One I Love

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback