candy kane

Igår skulle jag och Ayla ha haft hemmakväll men vi fick ett ryck och begav oss till MM, där satt vi ett bra tag och sen kom Pontus och Gustav dit. Pontus var lite rund under fötterna så han ville hem, det var en rolig färd hem kan jag lova er, vi träffade Pontus gamla lärare och grejer, sen väl hemma slocknade vi båda två i sängen på två röda. Imorse när jag vaknade så var jag jättetrött men kunde ändå inte somna om, så jag gick upp och satte mig vid datorn en stund, mer än så hann jag inte för då ringde mamma och sa att dom skulle till skopunkten så jag följde med och lämnade tillbaka mina skor som har gått sönder i hälen och "nitarna" har ramlat av. Det var tydligen något fel på dom skorna för det var jättemånga som hade lämnat tillbaks dom, jag hade inte med mig något kvitto men jag fick välja ett par nya skor. Dom här blev det:



Bild 1: Skorna "utifrån"
Bild 2: Skorna "inifrån"


Bilderna ger inte stövlarna rättvisa, de är mycket snyggare i verkligheten!

Efter skopunkten åkte vi hem till mamma och pappa och där fick jag fiskgratäng, så gott! Sen julpysslade vi lite, eller gjorde julkort.. Mina blev skitsnygga, haha. Pontus ringde och hans mamma, Pontus och Hampus hämtade upp mig och vi åkte till Ikea, väl där köpte vi hallbyrå, julpynt, papperskorg och lite annat smått och gott
Med andra ord har jag hunnit med ganska mycket idag måste jag säga!

S, tänker på dig!
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback