19 november

Jag ringde precis och tackade ja till vikariatet och jag tror att detta kommer bli jättebra. Jag måste kolla upp också ifall man kan bryta ett vikariat för en fast tjänst vilket jag tycker att man borde göra. Idag när jag kommer till jobbet blir det möte - APT till klockan 14.30 sen kommer nog hela dagen gå raketfort tror jag.

Jag vaknade imorse 09.50 och kände mig inte ens utvilad.
Jag känner mig trött hela tiden. Lite jobbigt att gå runt och vara trött..

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Lovisa. Älskar att vara med den där ungen. Min lycka, mitt hjärtas fröjd. Världens goaste lillasyster. Vet inte vad jag skulle göra utan henne!



Jimmy eat world - 23
Dashboard confessional - Hands down
Dashboard confessional - Don't wait
Elisa - Dancing
Eva Cassidy - Fields of gold

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback