spöregn för hela slanten

usch och fy vilket jävla väder, det spöregnar och pontus ska ha match ute ;/ den kommer nog bli inställd om det fortsätter regna så här. jaha, har jobbat idag, dagen gick faktiskt rätt fort, lagade mat och grejer, tittade på pelle svanslös och fucking åmål, haha. sen hämtade pappa och lovi mig och vi åkte och köpte glass, så gott med såndär glass med vit choklad och sen jordgubb inuti, strawberry dream eller någonting sånt. jaha imorgon är det skola då, jobbar på torsdag och då är det storhelg så jag får storhelgstillägg, mycket pengar det! :)

ne nu ska jag gå till soss och ikväll blir det sjunde himlen och OC!
sen plugga lite svenska, måste skriva klart skräcknovellen!

jag älskar dig pontus emil johansson,
du är den finaste och bästa killen i hela världen.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback