snälla människor

image13
(från förra sommaren, på älsklingen och mig)

ja, jag och pontus fick bevis på vårat äventyr idag att det fortfarande finns snälla människor på den här jorden, haha. lyckas alltid gör vi. vi skulle åka till ekershallen och köpa naturgodis och potatissallad till kycklingen, sen när vi kommer till kassan efter mycket om och men (så sjukt segt) så skulle vi betala en del med pontus kort och resten med mina pengar jag hade löst, tror ni pontus kort fungerar? så vi står där med 60 kronor och det kostar 75 så vi börjar få lite smått panik, så vi tänkte skitsamma vi köper bara potatissalladen då, men då står det en kanske 35-40 årig kille längre bak i kassan och säger "hur mycket fattas det?, jag betalar resten", vi: "nejdå det är lugnt" han: "jo det är klart ni ska grilla" åh han var så snäll. gud, tänk att det finns sådana människor, jag blir så glad :) haha. sen när vi ska gå in och kolla om hans kort fungerar på magnus uggla så gör det självklart inte det heller, så där står vi med 4 color och inga pengar så vi sket i det, sen kom jag på smartskaftet själv att jag har ju kortet med mig (det är avmagnitiserat) och fungerar bara ibland så jag tänkte inte på det, men då gick vi in i en annan affär och där fungerade det, så vi fick våra color också, haha så nu är vi hemma igen.

alltid lika skönt att ta en pizza i soffan, ellerhur älskling? haha


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback