skitväder

hade tänkt att jag skulle lägga mig ute och brassa på lite färg på min bleka kropp idag men det ville inte vädret. sviker mig alltid i mina planer. jobbet igår gick bra, dagen gick faktiskt jättefort, lagade god mat och tittade på "happy feet" och tittade på tv. sen när jag skulle hem så skulle jag köpa en bussbiljett i en sån där automat, tror ni automatjäveln tar emot min femma? nej, självklart inte. så där står jag med en femma, och tre enkronor som vägrar gå i automaten, sen till slut, 30 sek innan bussen kom så gick den i, rena rama turen. var säkert för att pontus ringde, han har någon magi den där grabben, haha.

ne nu ska jag skicka iväg jobbansökan och sen hade jag tänkt att duscha.
sen senare ska jag nog till marieberg med min lilla parvel och hans far som kommer på besök.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback