sjuk

imorse när jag vaknade hade jag världens huvudvärk och var illamående, sen när jag skulle upp och borsta tänderna blev det helt svart framför ögonen och jag började svettas och grejer, men jag fick pallra mig iväg till skolan och redovisa svenskan ändå. sen när jag kom hem somnade jag halv två och sov till halv fem men är fortfarande helt död, är helt blek också.. jag som ska jobba imorgon. men jag får pallra mig iväg, tjänar ju mycket när det är storhelg. skönt att jag inte jobbar i helgen iallafall. jobbade ju förra och ska jobba nästa så det blir skönt med lite ledighet.

pontus har åkt till mariestad för att fira sin morfar som fyller 60, grattis :) haha.
han kommer inte hem förens på fredag och jag som ville åka till mariestad men jag hinner inte eftersom jag jobbar imorgon, jaja .. kommer sakna den godingen iaf ♥

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback