scrubs

sitter hemma hos älsklingen, vi vaknade för någon timma sen och nu äter vi frukost (eller han), jag har iofs ätit en banan så lite har jag fått i mig. frukost är inte min starka sida, är aldrig hungrig på morgonen, tycker inte det är speciellt gott heller med mackor och sånt. min råggröt är faktiskt rätt god men dom har inte några råflingor hemma hos pontus tror jag inte, bara havregryn. mamma och julia är på stan och fixar hemligheter till mig, tror det är om studenten, haha. jag och p ska möta mamma sen på stan för att leta studentpresent till mig som farmor och farfar kan köpa. de vill så gärna köpa ett smycke till mig så jag får titta ut något fint.

ne nu ska jag titta på scrubs!
jag ♥ pontus, min älskade älskling, världens vackraste

Kommentarer
Postat av: dilo

hejj blir medlem på http://gratisgen.se/?ref=73202
Där kan du få gratis saker som 500kr på MQ ´digital kamera. Du kan få jätte mycket saker helt gratis. Bli medlem du me o sen skicka den här till fler så kommer du få prylar åp din brevlådA =).
puSS


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback