plugg, plugg, plugg

har skrivit klart ALLA folkhälsokunskaps uppgifter idag, vilket är åtta stycken. hallelujah säger jag bara, fyfan vad jag känner mig bra, har skrivit klart fsf apu-uppgiften och halva släktkrönikan (eftersom den försvann på min dator) så nu har jag bara, kirre 2 + 3, lagar och konventioner, debattartikel, referat och naturkunskap. haha lika mycket kvar typ, hemskt egentligen och detta ska vara klart på onsdag. körd jag är jag som har så sjukt mycket att göra dessa två dagar, imorgon måste jag på stan och köpa en kuvertväska, ska fotograferas klockan 17, hämta min studenmössa hos natta, plugga.  åh börjar få panik. usch och fy.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback