o.c + miami ink

 

såg sista oc avsnittet någonsin idag men jag blev faktiskt lite besviken, det var inte lika bra som jag hade trott att det skulle vara, jag hade tänkt mig att alla skulle bo tillsammans och leva lyckliga i alla sina dagar men nej så blev det inte, haha. söndagar är faktiskt ultimata tv-dagen men inte nu längre när oc inte går, men alla bra repriser och sånt går då iallafall + miami ink och det är sjukt bra.

imorgon är jag ledig, men jag måste till skolan och köpa balbiljetten iallafall, sen måste jag plugga heeela dagen lång, ligger ju lite smått efter sisådär. och imorgon åker pappa till chile och är borta i 10 dagar, så det kommer bli alldeles fridfullt hemma, haha.


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback