naglar

jag ska göra mina naglar idag istället. gick till mammas jobb förut och hälsade på, då var tina där och jag berättade om att jag ska förlänga naglarna imorgon osv, så sa hon att hennes kompis var jätteduktig på att göra det så hon ringde till henne och frågade om hon kunde göra mina och det kunde hon så hon ska komma hit om en timme eller nåt, och där jag skulle göra naglarna  från börjar var tydligen inget bra ställe för dom brukar få missnöjda personer från det stället till spahuset (där hon jobbar som ska komma hit) så det var bra att jag inte skulle göra där då. hihi. fick 100 kr billigare också, tackar man inte nej till. kommer bli ovant som fan att ha långa naglar bara, haha jag som är största nagelbitarn.. ooh längtar som tusan till studenten och balen nu. WIE!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Heeej!
Vilken tycker Du är Sveriges Finaste Stad??
(omröstning på TheGuide, lägg en röst varje dag!)

Postat av: Soss

200 var det väl ändå, matteräknarN

2007-05-28 @ 22:11:34
URL: http://soss.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback